onsdag 16. desember 2009

Ordentlig juletre!

Forigårs skrev jeg om mamma som hadde kjøpt et hvitt plastikjuletre.
Nå skal jeg skrive om juletreet vi har i leiligheten!
I dag kom Andrea inn med et fantastisk mini-juletre! Pappaen hennes hadde hogget det til oss i skogen :)Det var litt av et styr å få det til å stå. Vi har ikke juletrefot, så derfor står det nå i en blomsterpotte i en blomstervase. Med masse kjøkkenhåndkler og -kluter for å stabilisere det.
Vi har ikke så mye pynt enda, men det skal vi fikse på snart. Her er et bilde i hvertfall:
Litt dårlig lys, men dere får et inntrykk.



Her i leiligheten har vi julekalender. Har fordelt det sånn at det er én som gir og én som får julegave hver dag. Dermed får alle fire pakker frem til jul. I dag var det min tur å få gave, fikk fra Andrea. Og jeg fikk en hjemmestrikket sokk! Ja, nettopp, én sokk! Whee! Og den er grønn og gul og hvit. Charlottefarger :) Hurra!


Nå er det snart jul dere!
Har dere fått kjøpt alle gavene dere trenger enda?

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Jeg er i grunn så godt som ferdig med julegavene. Heldigvis. Har du att mye?

Nice sokk, ælikaden! Mon tro om det er du som får den andre også, eller om dere får en hver. Der må kanskje bytte på å fryse på beina, evt. fryse på en fot. Eller kanskje hu ikke gadd å strikke mer enn en? Heng den over peisen/komfyren - så kanskje den blir fylt opp med godteri! :)

Charlotte sa...

Haha, god idé!
Andrea har sagt at jeg må vente til etter jul før jeg får den andre sokken, men det kan jo hende hun lurer meg.

Jeg er ganske ferdig med julegavene, ja. Men har ikke trengt så mange i år. Bare mamma, pappa, Sabine og fire venninner. Mangler en kalendergave til Lillian da.