mandag 14. desember 2009

It's beginning to look a lot like Christmas



I dag snødde det faktisk, og da fikk jeg jo julestemning med en gang.
Jeg var hjemme en tur, og prøvde å skrive eksamen der. Plutselig kom mamma inn på kjøkkenet med en stor eske. Hun hadde vært på Clas Ohlson og kjøpt juletre. Jepp, plastikjuletre.
Men det er hvitt da, så det ser i det minste ikke ut som et liksom-ekte-tre.
Mamma og Sabine brukte en god stund på å bygge det opp, men slik ble resultatet:




Siden det er vår tur til å ha julaften i år, kommer familien til oss, og da er det jo litt trist ikke å ha juletre. Vanligvis pleier vi bare å ha juletre på hytta, men jeg syns ikke dette hvite treet var så verst jeg.

I tillegg så har Sabine og pappa pyntet trappen ute, og det syns jeg er helt fantastisk! Ser helt magisk ut når det er snø ute.


Ingen kommentarer: