tirsdag 12. januar 2010

Godt nyttår og alt det der. :)

Ja, da var det plutselig blitt 2010. Har ikke helt vendt meg til å skrive det enda. Er så vandt med to nuller etter hverandre. 20010...? På fredag var det en artikkel om HBO i A-magasinet, i en faktaboks kunne man lese om hvilke nye serier man kunne glede seg til i 2110. Er visst ikke bare jeg som syns det er vanskelig med et nytt tiår. Tviler på at jeg kommer til å få med meg de nye seriene i 2110. Synd. Virker som om HBO er flinke til å planlegge langt fremover i tid.

Jeg hadde en kjempekoselig julekveld hjemme i Oslo med familien. Første juledag dro vi opp på hytta og koste oss på slalom. I sprengkulda. Men det gikk bra.
Litt før nyttårsaften kom min tyske kusine og hennes mann på besøk, og det var veldig hyggelig.
Sabine og jeg fikk stått litt på ski med de engelske naboene våre, og det er alltid gøy. Da fikk vi praktisert litt britisk, samtidig som vi testet nye off-pist-løyper.

Jeg har kun ett nyttårsforsett i år (og det SKAL jeg holde!):
Bruke tanntråd minst annenhver dag.
Hahaha. Fantastisk, ikke sant? Ikke fordi tannlegen sa jeg burde eller noe (tvert i mot, hun klagde nesten over at jeg hadde så bra renhold), men bare fordi jeg ikke har noe bedre å finne på. Og så er det sikkert bra mot hull.

Nå gleder jeg meg til lørdag, for da skal jeg til Tromsø. Og jeg som aldri har vært lenger nord enn Røros! Dette blir bra. Håper jeg får sett Gisken på festivalen også.

Ellers tenker jeg mest på New York turen vår. Har hørt masse på "New York State of Mind"-CDen som Cecilie ga meg til jul. Fantastisk! :D Tror det var den mest "sentimentale" (kommer ikke på noe bedre ord) julegaven jeg fikk i år. Ble helt rørt. For en god idé!
Her har dere meg på julaften forresten. Med rød sløyfe og alt.



Og her et bilde fra nyttårsaften:




Ingen kommentarer: