onsdag 21. oktober 2009

Liste over ting jeg gleder meg til:

- Bli ferdig med øvningsoppgave nr 2 (aka Cowboyfilm)
- Begynne med eksamensfilmen (aka Triggerfilm)
- November. Vet ikke hvorfor, men har en god følelse i år, når det gjelder november
- Ringenes Herre maraton på Colosseum 6.-7. november
- Dra til Berlin med mamma
- Se Terry Jones på Litteraturhuset
- Jul! Snø! Hyttekos! <3
- Muligens tur til Tromsø Internasjonale Filmfestival i januar, og sove hos Ragnhild. Hun har lovet meg å prate med værgudene ang. nordlys.

Og så gleder jeg meg til Lillian kommer tilbake fra Frankrike på mandag, sånn at vi kan se mer True Blood. Når får A. Skarsgård være med mer, egentlig? Skuffet over hvor lite jeg har fått sett av ham til nå - men det jeg så var braaa! ;)

2 kommentarer:

Trine sa...

Æå vil te Berlin :O You lucky pig ;)

Mr.Skarsgård blir med mer etterhvert, kanskje mest i andresesongen. Som er bra, fordi det er andre ting i andresesongen som er... teit. Uten at jeg skal si for mye om den saken XD

Gisken Sofie sa...

TIFF er den beste filmfestivalen i verden. Jeg skal dit hvis det ikke kræsjer med USA-avgang.