søndag 7. mars 2010

Lenge siden sist, nå

Kom plutselig på at jeg hadde en blogg. Og at jeg pleide å sjekke bloggene til dere andre med én gang jeg hadde skrudd på PCen. Sjekke om dere hadde skrevet noe nytt. Noe morsomt, trist, eller bare et eller annet som kunne underholde med i et par minutter.

I dag er det 19 dager til Cecilie, Gisken og jeg skal hit:



Og så kommer Trine og en venninne et par dager etterpå. Hurra, som jeg gleder meg!
Idiotisk nok, så innbilder jeg meg at det er sommer når vi kommer dit. Har vanket for mye i Google Street View, tror jeg. Og Google Earth. Alltid sommer der. Og i mange av filmene jeg har sett som spiller i NY, så er det jo også sommer.
Langtidsvarselet på yr.no forteller meg at det skal være alt fra 6 grader og regn til 3 grader og sol frem til 16. mars. Må huske på å pakke paraply. Men 13 grader er jo bra da!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Jeg GLEDER meg! Syykt! Og jeg håper veldig på at New York bestemmer seg for å være litt vårlig og fin i været, sånn at man får det maksimale ut av turen! :) Yey! *teller ned*

Gisken Sofie sa...

Æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ!